Субота, 21.07.2018, 14:29
Вітаю Вас Гость | RSS
Наші Друзі
Погода
Погода у Новоселиці
Наше опитування
Як вам в Динівецькому НВК?
Всього відповідей: 94
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Для Учнів

Правила виховання мужності

1. Умій пробудити в собі гнів, злість на себе, якщо тобі чогось не хочеться. Не хочеться — це небезпечний ворог справжнього людського буття. З «не хочеться», якщо воно вийшло переможцем над «треба»,починаються нікчемність і безвілля.

2. Пробуди в собі почуття настороженості, якщо тобі щось здається неможливим, нездійсненним, нездоланним. Збери всі сили свого духу, щоб неможливе стало можливим.

3. Активна ненависть до негідного — подвиг духу.

4. Умій владарювати духом, волею над слабостями свого тіла. Сила людської волі безмежна. Занепад духу в тяжкій життєвій ситуації — це твоя поразка, загибель.

5. Гідність мужчини — це заявити про свій біль.

6. Біль, страждання, недуга, якими б сильними і невідступними вони не були, не повинні стати сильнішими за твою волю.

7. Найбільша перемога — це перемога над самим собою.

8. Якщо ти вмієш тільки підкорятися волі інших — ти виростеш «тінню» людини. Справжня людина вміє наказувати собі. Це і є вміння жити.

9. Ти станеш справжньою людиною тільки тоді, коли зрозумієш, що таке «важко».

10. Не йди легким шляхом. Іди найважчим! Подолання труднощів підносить людину.

11. Постав над собою хоч сто вчителів — вони будуть безсилі, якщо ти сам не зможеш примусити себе й вимагати від себе.




Десять негідних речей


1. Негідно будувати своє благополуччя, радощі, втіхи, спокій за рахунок утисків, невлаштованості, горя, хвилювання іншої людини.

2. Негідно залишати товариша в біді, небезпеці, проходити повз чуже горе, страждання.

3. Моральна глухота і сліпота, задерев'яніння серця — одна з найогидніших вад.

4. Негідно користуватися результатами праці інших, ховатися за чужу спину.

5. Негідно бути боязким, розслабленим; ганебно виявляти нерішучість, відступати перед небезпекою. Хоробрість, відвага — джерело мужності.

6. Негідно давати волю потребам і пристрастям, що ніби вийшли з-під контролю людського духу.

7. Негідно мовчати, коли твоє слово — це чесність, благородство і мужність, а мовчання — легкодухість, підлість.

8. Негідно справжньої людини не тільки обманювати, лицемірити, плазувати, підладжуватися під чиюсь волю, а й не мати власного погляду, втратити своє обличчя.

9. Негідно легковажно кидатися словами, давати нездійсненні обіцянки.

10.Негідною є надмірна жалісливість до самого себе, як і безжальне ставлення, байдужість до іншої людини.







Як готуватися до іспитів


Іспити, як і більшість явищ життя, – явище перехідне. Коли вони закінчуються, з'являється відчуття свободи, забуваються сльози, нервування, повертається спокійний сон. Але ж можна скласти іспит і з меншими втратами для власного здоров'я, отримати добрі оцінки й чекати наступного іспиту без страху та безсонних ночей.
Психологи розцінюють іспит як:

«перетравлювання» значно­го обсягу інформації, яке пов'я­зане з великим навантаженням на мозок;
серйозне емоційне напру­ження і велике навантаження на нервову систему;
оцінювання не лише знань дитини, а й її особистості.

Найоптимальніший варіант підготовки до складання іспитів (за Іриною Науменко)
Розпорядок дня
Харчуватися слід три-чотири рази на день. Мед, горіхи, мо­лочні продукти, риба, м'ясо, овочі та фрукти забезпечать баланс необхідних вітамінів і мінералів в організмі й відновлять енергетичні витрати.
Нормальний здоровий сон і відпочинок зменшать наванта­ження на нервову систему. Не варто відмовлятись од звичних занять спортом – це буде своєрід­ним відпочинком.
Слід пам'ятати про біоритмо-логічні особливості: «сова» не­ефективно працює о 6 – 8 год ранку, а «жайворонок» навряд чи буде працездатним до 2 – 3 год. ночі. В усіх людей рівень біоло­гічної активності знижений із 17 до 18 години.
Можна вживати тонізуючі пре­парати, наприклад, із женьшеню чи елеутерококу. Каву краще пити
вранці й небагато, лише для того, щоб прокинутися (для тих, хто звик саме так розпочинати свій день). Кава підсилює нервовість і тривожний стан у невпевнених собі людей. Заспокійливі медичні препарати зовсім не потрібні, їх можна вживати лише за призна­ченням лікаря.
Правильна організація вивчення навчального матеріалу
Спочатку слід переглянути весь матеріал і розподілити його таким чином: якщо треба вивчи­ти 100 питань за чотири дні, то в перші два дні вивчається 70% усього обсягу, третього дня – решта, четвертого – повторюють вивчене. При цьому складні теми варто чергувати з простішими – не обов'язково вчити всі питан­ня поспіль.
Є й деякі психологічні зако­номірності, які слід враховувати.

Найкраще запам'ятовується інформація, викладена на початку і на­прикінці тексту. Середина зазвичай швидко «вилітає» з голови. Тому під час запам'ятовування та повторення слід приділити ува­гу середині тексту.
Повторювати треба не ме­ханічно, а вдумливо, зосередив­шись на змісті. Інформація після і
«завантаження» в мозок, якщо її не повторити, утрачається на 20 – 30% упродовж перших
10 год. Щоб цього не сталося, слід прочитати текст, повторити його вдруге, через 20 хв – утретє, а через 8 – 10 год. – учетверте, і ще раз – через добу.
Тільки після цього можна бути впевненим у тому, що інформація міцно «оселилася» в голові.
Особливість «упізнавання». Дивлячись на текст, відчуваєш, що колись це все бачив, читав, отож вирішуєш, що витрачати час на це питання не варто й можна переходити до наступного. Насправді ж це – несвідомий самообман. І якщо не вивчити уважно те, що здається таким знайомим, на іспиті можна не відповісти на таке «знайоме» за­питання.
Запам'ятати можна найкра­ще, якщо знати, що є «найближ­чим»: текст, рисунок, логічна схема.
Слід спробувати знайти щось цікаве у найнуднішому ма­теріалі, адже цікаве запам'ято­вується набагато легше.

Можна готуватися до іспитів удвох, адже одна голова добре, а дві – краще. Підготовка до іспи­ту вдвох має свої переваги, якщо поставитися до цього серйозно й сумлінно. Учити разом не вар­то, а от повторювати навіть ба­жано. Це краще робити напере­додні іспиту.
Готуватися можна й так: пер­ший день – самостійне вивчен­ня, другий – повторення й пе­реказування один одному. Було б добре розділити теми за інте­ресами, за складністю, за сту­пенем засвоєння: один розпові­дає те, що другий раніше не вивчив.
Розповідати треба чітко, де­тально, емоційно. Можна прово­дити «репетиції» перед іспитом і наодинці: ставити собі запитан­ня, уголос відповідати, привча­тися слухати своє мовлення.
Шпаргалка — річ потрібна
Використання шпаргалок на іспиті найчастіше закінчується дуже сумно. Вони потрібні лише тим, хто краще запам'ятовує ма­теріал при конспектуванні, – викладений коротко (у вигляді тез), він краще тримається у па­м'яті. Шпаргалки зручно перечитувати перед самим іспитом, а от брати на іспит не варто.
«Спокійно, тільки спокійно»
Так завжди в екстремальних ситуаціях казав Карлсон. Слід скористатися його порадою. Адже нервують завжди ті, хто погано знає матеріал. Ті, хто зовсім нічого не знає, зазвичай спокійні. Ті, хто знає матеріал добре чи на середньому рівні, нажахані до останньої хвилини, поки не отримають оцінку. Щоб подолати свій страх, можна розповідати самому собі вивчений матеріал, начебто на іспиті. Уявіть складну ситуацію на іспиті й знайдіть із неї вихід. Поставте самі собі підступні за­питання й дайте на них від­повідь –переборіть свій страх ще до іспиту. Згадайте випадки свого успіху, подумки відчуйте їх іще раз.
Спробуйте вдатися до аутогенного тренування. Налаштуйтеся на те, що «у мене все вийде» й повторюйте ці слова перед сном. На іспиті не втрачайте самовладан­ня у складний момент, хоч це й нелегко. Згадайте про почуття гу­мору – іноді воно виявляється і в екзаменаторів.
Складіть план відповіді на іспиті – це теж заспокоює.
Бажаємо вам якнайкраще здати іспити!




Перелік сайтів, відібраних експертами


Спеціалізовані Інтернет-сайти дитячої літератури:
http://childboox.blox.ua/ - веб-сайт "Книги для дітей"
http://abetka.ukrlife.org/ - веб-сайт для дітей "Весела абетка"
http://www.abetka-logopedka.org/ - веб-сайт "Світ дитини"
http://www.kazka.in.ua/ - веб-сайт "Українська казка"
http://www.ae-lib.org.ua/_lit_child.htm - веб-сайт "Дитяча література"
http://www.levko.info/ - дитячий сайт "Левко"
http://mysl.lviv.ua./ - веб-сайт "Країна міркувань"
http://slovogray.narod.ru/ - літературний сайт Ігоря Січовика
http://dytjachi-virshi.org.ua - авторський сайт "Віршики пана Назара"

Освітньо-інформаційні ресурси:
http://teacher.at.ua/ - веб-сайт "Учитель учителю, учням та батькам"
http://www.balachka.com - веб-сайт "Пиши українською"
http://biblijna-istoriya.org.ua/ - веб-сайт "Біблійна історія"
http://cikave.org.ua/pro-sajt/ - веб-сайт "Цікаво про цікаве"
http://www.ukr-tur.narod.ru/ - веб-сайт "Світ географії та туризму"
http://www.akBooks.com.ua - веб-сайт "Академічна книгарня@онлайн"
http://Icorp.ulif.org.ua - український мовно-інформаційний фонд НАН України "Словники України"
http://www.idea-ukraine.org - проект "Відкритий світ інформаційних технологій"

Інтернет-сайти бібліотек та електронних бібліотек:
http://www.4uth.gov.ua/ - веб-сайти Державної бібліотеки України для юнацтва (Київ)
http://www.chl.kiev.ua/- веб-сайт Національної бібліотеки України для дітей
http://www.nbuv.gov.ua/ - веб-сайт Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського (Київ)
http://www.bukvoid.com.ua/ - веб-сайт "Буквоїд"
http://www.nplu.org/ - веб-сайт Національної парламентської бібліотеки України (Київ)
http://ukrbook.net/- веб-сайт Книжкової палати України імені Івана Федорова (Київ)
http://library.zntu.edu.ua/res-libr-el.html - веб-сайт "Бібліотеки в мережі Internet"
http://lyapota.boom.ru/lib.htm - колекція посилань на кращі електронні бібліотеки
http://book.uraic.ru/ssylki//biblioteki - Інформаційно-довідковий портал "Library.ru"
http://www.loc.gov/ - веб-сайт Бібліотеки Конгресу США
http://www.bnf.fr/ - BNF або Bibliotheque Nationale - веб-сайт Національної бібліотеки Франції
http://www.bl.uk/ - THE BRITISH LIBRARU - веб-сайт Британської бібліотеки

Інтернет-сайти музеїв та картинних галерей України:
http://www.prostir.museym/sites/ua - веб-сайт "Музейний простір України"
http://namu.kiev.ua/ - веб-сайт Національного художнього музею України
http://www.warmuseum.kiev.ua/ - веб-сайт Національного музею історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років
http://hutsul.museum/ - веб-сайт Національного музею народного мистецтва Гуцульщини та Покуття
http://museum.odessa.net/fineartsmuseum/ - веб-сайт Одеського художнього музею
http://www.archaeology.odessa.ua/ - веб-сайт Одеського державного археологічного музею
http://www.oweamuseum.odessa.ua/ - веб-сайт Одеського музею західного і східного мистецтва
http://lvivgallery.org/ - веб-сайт Львівської національної галереї мистецтв 
http://honchar.org.ua/- веб-сайт Музею І.М. Гончара 
http://www/chersonesos.org/ - веб-сайт Національного заповідника "Херсонес Таврійський" 
http://www.tmf-museum.kiev.ua/ - веб-сайт Музею театрального, музичного і кіномистецтва України 


Інтернет-сайти світових музеїв та картинних галерей: 

http://poklonnayagora.ru/ - веб-сайт Центрального музею Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. (Росія) 
http://www.muar.ru/ - веб-сайт Державного музею архітектури ім. А.В. Щусєва (Росія) 
http://www.spbmuseum.ru/ - веб-сайт Державного музею історії Санкт-Петербурга 
http://www.vmdpni.ru/ - веб-сайт Всеросійського музею декоративно-прикладного і народного мистецтва 
http://www/mmoma.ru/ - веб-сайт Московського сучасного мистецтва
http://www.polotskmuzey.vitebsk.by/ - веб-сайт Національного Полоцького історико-культурного музею-заповідника (Білорусь)
http://www.palacegomel.by/ - веб-сайт Гомельського палацово-паркового ансамблю (Білорусь)Нацкомісія з моралі створила перелік дозволених сайтів
Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі на своєму сайті оприлюднила попередній перелік 50 безпечних сайтів для дітей віком від трьох років. До каталогу "білих сайтів" увійшли безпечні Інтернет-ресурси, які рекомендовані для перегляду дітьми. Остаточний варіант каталогу буде затверджено на засіданні НЕК після широкого обговорення та з урахуванням пропозицій громадскості.
На думку експертів, створення "білого списку" буде дієвим, ніж постійне поповнення "чорного списку" небезпечних сайтів, які з'являються в мережі щохвилини. Цей проект став першою соціальною програмою в Україні, метою якої є протидія поширенню через Інтернет-мережу шкідливої інформації для дітей та підлітків.
Загалом було опрацьвано майже 200 сайтів. Аналізу підлягали спеціалізовані портали дитячої літератури, електронні бібліотеки, освітньо-інформаційні ресурси, сайти музеїв та картинних галерей.
Робота над каталогом триває, в перспективі планують включити до списку каталогу навчально-розважальні та розважальні портали.
Перелік сайтів, відібраних експертами

Спеціалізовані Інтернет-сайти дитячої літератури:
http://childboox.blox.ua/ - веб-сайт "Книги для дітей"
http://abetka.ukrlife.org/ - веб-сайт для дітей "Весела абетка"
http://www.abetka-logopedka.org/ - веб-сайт "Світ дитини"
http://www.kazka.in.ua/ - веб-сайт "Українська казка"
http://www.ae-lib.org.ua/_lit_child.htm - веб-сайт "Дитяча література"
http://www.levko.info/ - дитячий сайт "Левко"
http://mysl.lviv.ua./ - веб-сайт "Країна міркувань"
http://slovogray.narod.ru/ - літературний сайт Ігоря Січовика
http://dytjachi-virshi.org.ua - авторський сайт "Віршики пана Назара"

Освітньо-інформаційні ресурси:
http://teacher.at.ua/ - веб-сайт "Учитель учителю, учням та батькам"
http://www.balachka.com - веб-сайт "Пиши українською"
http://biblijna-istoriya.org.ua/ - веб-сайт "Біблійна історія"
http://cikave.org.ua/pro-sajt/ - веб-сайт "Цікаво про цікаве"
http://www.ukr-tur.narod.ru/ - веб-сайт "Світ географії та туризму"
http://www.akBooks.com.ua - веб-сайт "Академічна книгарня@онлайн"
http://Icorp.ulif.org.ua - український мовно-інформаційний фонд НАН України "Словники України"
http://www.idea-ukraine.org - проект "Відкритий світ інформаційних технологій"

Інтернет-сайти бібліотек та електронних бібліотек:
http://www.4uth.gov.ua/ - веб-сайти Державної бібліотеки України для юнацтва (Київ)
http://www.chl.kiev.ua/- веб-сайт Національної бібліотеки України для дітей
http://www.nbuv.gov.ua/ - веб-сайт Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського (Київ)
http://www.bukvoid.com.ua/ - веб-сайт "Буквоїд"
http://www.nplu.org/ - веб-сайт Національної парламентської бібліотеки України (Київ)
http://ukrbook.net/- веб-сайт Книжкової палати України імені Івана Федорова (Київ)
http://library.zntu.edu.ua/res-libr-el.html - веб-сайт "Бібліотеки в мережі Internet"
http://lyapota.boom.ru/lib.htm - колекція посилань на кращі електронні бібліотеки
http://book.uraic.ru/ssylki//biblioteki - Інформаційно-довідковий портал "Library.ru"
http://www.loc.gov/ - веб-сайт Бібліотеки Конгресу США
http://www.bnf.fr/ - BNF або Bibliotheque Nationale - веб-сайт Національної бібліотеки Франції
http://www.bl.uk/ - THE BRITISH LIBRARU - веб-сайт Британської бібліотеки

Інтернет-сайти музеїв та картинних галерей України:
http://www.prostir.museym/sites/ua - веб-сайт "Музейний простір України"
http://namu.kiev.ua/ - веб-сайт Національного художнього музею України
http://www.warmuseum.kiev.ua/ - веб-сайт Національного музею історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років
http://hutsul.museum/ - веб-сайт Національного музею народного мистецтва Гуцульщини та Покуття
http://museum.odessa.net/fineartsmuseum/ - веб-сайт Одеського художнього музею
http://www.archaeology.odessa.ua/ - веб-сайт Одеського державного археологічного музею
http://www.oweamuseum.odessa.ua/ - веб-сайт Одеського музею західного і східного мистецтва
http://lvivgallery.org/ - веб-сайт Львівської національної галереї мистецтв 
http://honchar.org.ua/- веб-сайт Музею І.М. Гончара 
http://www/chersonesos.org/ - веб-сайт Національного заповідника "Херсонес Таврійський" 
http://www.tmf-museum.kiev.ua/ - веб-сайт Музею театрального, музичного і кіномистецтва України 


Інтернет-сайти світових музеїв та картинних галерей: 

http://poklonnayagora.ru/ - веб-сайт Центрального музею Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. (Росія) 
http://www.muar.ru/ - веб-сайт Державного музею архітектури ім. А.В. Щусєва (Росія) 
http://www.spbmuseum.ru/ - веб-сайт Державного музею історії Санкт-Петербурга 
http://www.vmdpni.ru/ - веб-сайт Всеросійського музею декоративно-прикладного і народного мистецтва 
http://www/mmoma.ru/ - веб-сайт Московського сучасного мистецтва
http://www.polotskmuzey.vitebsk.by/ - веб-сайт Національного Полоцького історико-культурного музею-заповідника (Білорусь)
http://www.palacegomel.by/ - веб-сайт Гомельського палацово-паркового ансамблю (Білорусь)