Четвер, 16.08.2018, 02:06
Вітаю Вас Гость | RSS
Наші Друзі
Погода
Погода у Новоселиці
Наше опитування
Як вам в Динівецькому НВК?
Всього відповідей: 94
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Класному Керівнику

 

Циклограма роботи класного керівника

 

Щоденно:

 

З'ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класнол журналі.
 

Бесіди з учнями, що запізнюються.
 

Організація чергування в класі.
 

Індивідуальна робота з учнями.
 

Контроль зовнішнього вигляду школярів.
 

Організація харчування дітей.

 

Щотижня:

 

Проведення години спілкування.
 

Перевірка щоденників.
 

Проведення заходів у класі за планом роботи.
 

Проведення бесіди з безпеки життєдіяльності.

 

 

Схема аналізу виховної роботи в класі класним керівником

1.Стисла характеристика колективу та окремих учнів:

загальні відомості про учнів та їхні сім'ї;

суспільна та пізнавальна активність;

відповідальність за загальну справу;

самодисципліна;

уміння переборювати труднощі;

культура поведінки в школі та поза нею;

працьовитість;

повага до законів, символів держави.

 

2. Визначення виховних завдань, які поставлені в минулому році (аналіз причин невиконання тих чи інших із 

них).

3. Аналіз змісту виховання (які звички, знання, вміння, навички формувалися в учнів).

4. Аналіз використовуваних форм виховної роботи (класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ 

тощо).

5. Аналіз використовуваних методів (власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення)

6. Аналіз умов виховання:

санітарно-побутових;

гігієнічних;

естетичних;

природних;

соціально-культурних.

7. Аналіз засобів виховання:

дитячого колективу (рівень згуртованості, сформованість громадської думки, традиції, наявність лідерів, 

неформальних груп спілкування);
системи суспільних відносин у школі;

особистості вчителя;

системи учнівського самоврядування (визначення його ефективності).

8. Аналіз результативності індивідуальної виховної роботі:

з педагогічне занедбаними дітьми (зазначаються

кількість дітей, які стоять на обліку, яких знято з обліку,

причини постановки на облік, подається характеристика

методів та засобів, які використовуються в роботі);

з дітьми, які не цікавляться навчанням;

з обдарованими дітьми.

9. Аналіз роботи з педагогічним колективом:

єдиних педагогічних вимог до школярів;

рівня реалізації всіма учителями в навчальному процесі виховної функції уроку;

участі педагогів у позаурочній та позакласній виховній роботі;

взаємодії з керівниками гуртків, секцій.

10. Аналіз роботи з батьками та громадськістю:

взаємодії з сім'єю (визначення єдиної позиції щодо виховання, участі батьків у виховній роботі класу, школи);

тематики батьківських зборів, їх результативності.

11. Аналіз результатів виховної роботи:

визначення реального рівня виховання;

визначення ступеня відповідності реальних

результатів поставленим цілям;

характеристика динаміки змін рівня вихованості за

роками навчання.

12. Додатки: карта здоров'я учнів класу, карта вихованості, у якій фіксується рівень вихованості учнів.